Who Am I ??

My photo
I am a very simple person, I love to laugh! No matter the size of things, usually my first reaction is "Laugh" I love to make friends, I am afraid of loneliness, hate loneliness, Like to be loved, eager to be loved...

Monday, 27 September 2010

I'm BAcK!!

半年了,我几乎忘记了这里是我的天地....
半年了,发生了很多事....
半年了,思想改变了....
半年了,该走的人走了......

如果要写,这半年的事,当然很难一次过在这里写完....

最近,才开始懂得“放下”....
他纠缠了我大半年,是时候离开了....
我希望接收新事物,refresh自己...充实自己~

我想,杨丽莹是真的回来了~
加油!!!!

No comments: