Who Am I ??

My photo
I am a very simple person, I love to laugh! No matter the size of things, usually my first reaction is "Laugh" I love to make friends, I am afraid of loneliness, hate loneliness, Like to be loved, eager to be loved...

Saturday, 2 October 2010

你开心吗?

这段日子,你得逞了吧?你开心了吧?
我们变成这样,你还不收手吗?

我的心灵不断被你折磨,我的家人不断的在变质,
你满意了吗?
为何你就是爱挑破离间,搬弄是非呢?

我感谢你曾经的教导,我感谢你曾经的相助,
但是你现在的所为,很令我愤怒,甚至怨恨...

我希望,我衷心的祈求,
恢复原来的好,恢复原来的安宁,
好吗?

1 comment:

Bendley Fu said...

may i know who is that?