Who Am I ??

My photo
I am a very simple person, I love to laugh! No matter the size of things, usually my first reaction is "Laugh" I love to make friends, I am afraid of loneliness, hate loneliness, Like to be loved, eager to be loved...

Sunday, 17 October 2010

心已死

最近做啥都有心无力,干劲全无,思想封锁,精神崩溃....
这就是我?我应该这样吗?
不由得我说,因为我无法再控制了...
我心已死,我心已离去~
我不知道该撑到什么时候...我不知道可以这样到何时....
恕我说句:神呐!救救我吧!!!

No comments: