Who Am I ??

My photo
I am a very simple person, I love to laugh! No matter the size of things, usually my first reaction is "Laugh" I love to make friends, I am afraid of loneliness, hate loneliness, Like to be loved, eager to be loved...

Friday, 19 August 2011

我快乐吗?

生日过了,没错,
那一夜的我很快乐...
那一夜的我很庆幸认识了一般那么要好的朋友...
那一夜的我也感觉很幸福...
但是这一切一切过去了,现在的我...还是那么快乐吗?

有时候会很矛盾的问自己,
我到底怎样才能够真正的快乐?
要怎么样我才会对自己的心灵给上交代?

虽然有时候感情能让我捕上那空虚的心灵,
但总是觉得那不会是我要的快乐~

发自内心真正的快乐,真的很难寻找~

1 comment:

Bendley Fu said...

可能快乐一点都不难寻..只是我们太贪心了..拥有了很多却还希望得到多点什么..