Who Am I ??

My photo
I am a very simple person, I love to laugh! No matter the size of things, usually my first reaction is "Laugh" I love to make friends, I am afraid of loneliness, hate loneliness, Like to be loved, eager to be loved...

Wednesday, 2 March 2011

离别....

离别在即,那将会是怎样的心情呢?
离别在即,那又将会是怎样的一个阶段呢?

我对于这次的离别,没什么感慨...
我曾经也离开过亲人1年,对我来说,我能够习惯一个为人生活...

我感慨的是,朋友间会因此而产生了变化...
无论那是好是坏...对我来说,保持原来的,是最好~~~

离别,我可以要你暂时离开我吗?

No comments: